Zapraszamy na blog

Pierwszy w Polsce blog o psychologii w hotelarstwie
24 kwietnia 2020

Czy w nowej rzeczywistości będziemy się bać podróżować?

Pandemia koronawirusa bardzo szybko odcisnęła swoje piętno na całej branży turystycznej. Codziennie słyszymy wręcz, że po jej zakończeniu świat nie będzie już taki sam i nie wrócimy już do tego, co było. Czy to znaczy, że będziemy bali się podróżować, w obawie przed utratą zdrowia lub życia?

28 kwietnia 2019

Czy na pewno wiesz, za jakie słowa kluczowe płacisz?

Jeżeli nie znasz zbyt dobrze Google Ads i reklamę w wyszukiwarce powierzasz w pełni agencji, która raportuje skuteczność w oparciu i ilość kliknięć w zlecone słowa, ten artykuł jest właśnie dla Ciebie!

17 stycznia 2019

Czy potrafisz kreować trendy w hotelarstwie?

Każdy moment jest dobry, aby zacząć. Jednak początek roku jest tą symboliczną chwilą, kiedy wszyscy mówią o trendach w marketingu, trendach w sprzedaży czy trendach w hotelarstwie ogółem. A co z trendami psychologicznymi?

8 grudnia 2018

Dlaczego nie zlecam już pozycjonowania strony hotelu?

Czy pozycjonowanie to nadal obowiązkowa pozycja w budżecie marketingowym hotelu? Czy można sobie bez niego poradzić? Dziś kilka rozważań na temat hotelowego SEO.

4 listopada 2018

Im wyższa cena, tym większa przyjemność?

Wszyscy jesteśmy nauczeni oczekiwać, że produkt lub usługa o wyższej cenie, jest lepszej jakości niż jej tani odpowiednik. Czy oprócz budowania oczekiwań, wysoka cena potrafi zmienić nasz odczuwany poziom zadowolenia?

6 października 2018

O co chodzi z pikselem Facebooka?

Co jakiś czas hotelarze pytają mnie o piksel Facebooka. Większość z Was pewnie o nim słyszało i nawet ma go na stronie swojego hotelu. Nie każdy jednak wie po co i jak z niego korzystać. Spróbujmy to uporządkować!

1 września 2018

Nowe reklamy w Google Ads

System reklamowy Google, znany do niedawna jako Google AdWords, przechodzi ostatnio szereg poważnych zmian. Pojawia się sporo nowości, dzięki którym możemy docierać do naszych gości z jeszcze lepiej dobranymi reklamami.

20 sierpnia 2018

Ból płacenia. Czy kupowanie usług w pakiecie boli mniej?

Oferowanie pakietów pobytowych stanowi istotny element strategii wielu hoteli. Oprócz strategicznego znaczenia w sprzedaży, pakiety mają pewną psychologiczną właściwość, z której nie każdy zdaje sobie sprawę. Łagodzą ból płacenia.

28 lipca 2018

Społeczny dowód słuszności w hotelarstwie

W wielu sytuacjach społecznych, naśladowanie zachowania innych ludzi jest poprawnym rozwiązaniem. Gości hotelowi nie są pod tym względem wyjątkiem. Przedstawiając społeczny dowód słuszności, możemy kształtować ich zachowania, również te zakupowe.

14 lipca 2018

Które kanały reklamowe przynoszą nam rezerwacje?

Jednoznaczne określenie, które kampanie reklamowe przynoszą nam rezerwacje nigdy nie było proste. Dzięki modelom atrybucji możemy jednak określić udział poszczególnych kanałów reklamowych w sukcesie hotelu. Jak to zrobić?

1 lipca 2018

Heurystyka kotwiczenia w hotelu.

W procesie sprzedaży i negocjacji, heurystyka kotwiczenia pojawia się niemal zawsze. Działa niezależnie od tego, czy odwołujemy się do niej świadomie. Czym jest, jak działa i w jaki sposób wykorzystać ją w hotelu?

16 czerwca 2018

7 poważnych błędów hotelowego Google Analytics

Mimo swojej popularności, Google Analytics należy do narzędzi bardzo często używanych błędnie. Dotyczy to również hoteli, które popełniają zarówno błędy charakterystyczne dla branży, jak i spotykane gdzie indziej. Czy Ty też je popełniasz?

3 czerwca 2018

Reguła niedostępności w hotelu.

Ograniczona dostępność usług jest charakterystyczna dla branży hotelarskiej. W naturalny sposób łączy się ona z regułą niedostępności, jedną z najbardziej znanych i najskuteczniejszych metod wywierania wpływu. Jak wykorzystać tę regułę w hotelu?

19 maja 2018

Szkolenie z RODO – czy warto?

Szum wokół RODO i straszenie wysokimi karami sprawiają, że naprawdę chcemy być przygotowani, gdy nowe przepisy zaczną obowiązywać. Czy warto wybrać się na szkolenie dedykowane hotelom? Sprawdziłem!

6 maja 2018

Jak zwiększyć sprzedaż wybranego pokoju.

Preferencje naszych gości w dużym stopniu zależą od kontekstu określanego przez zestaw opcji jaki proponujemy im do wyboru. Manipulując tym kontekstem w odpowiedni sposób, możemy wpływać na sprzedaż preferowanej przez nas opcji.

20 kwietnia 2018

Badanie popytu na stronie internetowej hotelu.

Strona internetowa hotelu jest bogatym źródłem danych na temat zachowania potencjalnych gości. Jedną z informacji, którą możemy pozyskać, jest informacja o popularnych terminach pobytu wyszukiwanych na stronie. Pokażę Ci, jak zyskać dostęp do tych danych.

8 kwietnia 2018

Zasada zgodności podczas wyboru hotelu.

Czy wiesz jak duży wpływ na decyzję gościa mają wyraźne zalety i wady Twojego hotelu? Prawdopodobnie nie zdajesz sobie sprawy, że ich waga zmienia się w zależności od tego, w jaki sposób gość myśl o podjęciu decyzji. Jeżeli Twój hotel nie wyróżnia się żadnymi szczególnymi cechami na tle konkurencji, musisz to jak najszybciej poprawić – zobacz dlaczego.

23 marca 2018

7 błędów hotelowego newslettera.

Jeśli wysyłasz swoim gościom newsletter, może też popełniasz któryś z nich. Sprawdź i popraw swoją strategię e-mail marketingu.

9 marca 2018

Elementy pakietu pobytowego, które obniżają sprzedaż.

Niektóre elementy pakietu pobytowego, choć pozornie atrakcyjne i pożądane, mogą obniżać sprzedaż. Dlaczego tak się dzieje i jak tego uniknąć?

Check-In kontakt

serdecznie zapraszamy do kontaku
analiza i doradztwo
budowanie strategii w internecie
skuteczne kampanie on-line

Trwa wysyłanie wiadomości

Formularz nie został wysłany

Dziękujemy!

form.successMessage

Wymagana zgoda
© 2025
Check In
agencja marketingowa dla hoteli - google Ads, marketing, reklama facebook