Pandemia koronawirusa bardzo szybko odcisnęła swoje piętno na całej branży turystycznej. Codziennie słyszymy wręcz, że po jej zakończeniu świat nie będzie już taki sam i nie wrócimy już do tego, co było. Czy to znaczy, że będziemy bali się podróżować, w obawie przed utratą zdrowia lub życia?
Jeżeli nie znasz zbyt dobrze Google Ads i reklamę w wyszukiwarce powierzasz w pełni agencji, która raportuje skuteczność w oparciu i ilość kliknięć w zlecone słowa, ten artykuł jest właśnie dla Ciebie!
Każdy moment jest dobry, aby zacząć. Jednak początek roku jest tą symboliczną chwilą, kiedy wszyscy mówią o trendach w marketingu, trendach w sprzedaży czy trendach w hotelarstwie ogółem. A co z trendami psychologicznymi?
Czy pozycjonowanie to nadal obowiązkowa pozycja w budżecie marketingowym hotelu? Czy można sobie bez niego poradzić? Dziś kilka rozważań na temat hotelowego SEO.
Wszyscy jesteśmy nauczeni oczekiwać, że produkt lub usługa o wyższej cenie, jest lepszej jakości niż jej tani odpowiednik. Czy oprócz budowania oczekiwań, wysoka cena potrafi zmienić nasz odczuwany poziom zadowolenia?
Co jakiś czas hotelarze pytają mnie o piksel Facebooka. Większość z Was pewnie o nim słyszało i nawet ma go na stronie swojego hotelu. Nie każdy jednak wie po co i jak z niego korzystać. Spróbujmy to uporządkować!
System reklamowy Google, znany do niedawna jako Google AdWords, przechodzi ostatnio szereg poważnych zmian. Pojawia się sporo nowości, dzięki którym możemy docierać do naszych gości z jeszcze lepiej dobranymi reklamami.
Oferowanie pakietów pobytowych stanowi istotny element strategii wielu hoteli. Oprócz strategicznego znaczenia w sprzedaży, pakiety mają pewną psychologiczną właściwość, z której nie każdy zdaje sobie sprawę. Łagodzą ból płacenia.
W wielu sytuacjach społecznych, naśladowanie zachowania innych ludzi jest poprawnym rozwiązaniem. Gości hotelowi nie są pod tym względem wyjątkiem. Przedstawiając społeczny dowód słuszności, możemy kształtować ich zachowania, również te zakupowe.
Jednoznaczne określenie, które kampanie reklamowe przynoszą nam rezerwacje nigdy nie było proste. Dzięki modelom atrybucji możemy jednak określić udział poszczególnych kanałów reklamowych w sukcesie hotelu. Jak to zrobić?
W procesie sprzedaży i negocjacji, heurystyka kotwiczenia pojawia się niemal zawsze. Działa niezależnie od tego, czy odwołujemy się do niej świadomie. Czym jest, jak działa i w jaki sposób wykorzystać ją w hotelu?
Mimo swojej popularności, Google Analytics należy do narzędzi bardzo często używanych błędnie. Dotyczy to również hoteli, które popełniają zarówno błędy charakterystyczne dla branży, jak i spotykane gdzie indziej. Czy Ty też je popełniasz?
Ograniczona dostępność usług jest charakterystyczna dla branży hotelarskiej. W naturalny sposób łączy się ona z regułą niedostępności, jedną z najbardziej znanych i najskuteczniejszych metod wywierania wpływu. Jak wykorzystać tę regułę w hotelu?
Szum wokół RODO i straszenie wysokimi karami sprawiają, że naprawdę chcemy być przygotowani, gdy nowe przepisy zaczną obowiązywać. Czy warto wybrać się na szkolenie dedykowane hotelom? Sprawdziłem!
Preferencje naszych gości w dużym stopniu zależą od kontekstu określanego przez zestaw opcji jaki proponujemy im do wyboru. Manipulując tym kontekstem w odpowiedni sposób, możemy wpływać na sprzedaż preferowanej przez nas opcji.
Strona internetowa hotelu jest bogatym źródłem danych na temat zachowania potencjalnych gości. Jedną z informacji, którą możemy pozyskać, jest informacja o popularnych terminach pobytu wyszukiwanych na stronie. Pokażę Ci, jak zyskać dostęp do tych danych.
Czy wiesz jak duży wpływ na decyzję gościa mają wyraźne zalety i wady Twojego hotelu? Prawdopodobnie nie zdajesz sobie sprawy, że ich waga zmienia się w zależności od tego, w jaki sposób gość myśl o podjęciu decyzji. Jeżeli Twój hotel nie wyróżnia się żadnymi szczególnymi cechami na tle konkurencji, musisz to jak najszybciej poprawić – zobacz dlaczego.
Jeśli wysyłasz swoim gościom newsletter, może też popełniasz któryś z nich. Sprawdź i popraw swoją strategię e-mail marketingu.
Niektóre elementy pakietu pobytowego, choć pozornie atrakcyjne i pożądane, mogą obniżać sprzedaż. Dlaczego tak się dzieje i jak tego uniknąć?